Licens för att hoppa pay and jump?

H

Hannzo

Skulle anmäla mig precis till Pay and jumpen på Strömsholm nästa lördag.. Men man ska fylla i licens? Jag har bara licens från förra året. Måste väl isf förnya det innan jag åker.

Hur gör jag då om jag inte hunnit få hem min nya licens (Om man nu måste ha licens)?

Sv: Licens för att hoppa pay and jump?

Vad är det för status på tävlingen?
Är det lokal eller högre krävs licens.

Jag vet inte :crazy: Vart kan jag se det? Det är ju en pay and jump så.. trodde det bara var "träningstävling".

Men har iaf betalat in licensen nu så hoppas den hinner komma tills dess..

Man behöver väl inte ha licens på pay and jump?
Det är ju som du säger en träningstävling.
Men om man behöver det och du inte har fått själva kortet är det bara att visa kvittot. :)

Hade du licens förra året så har du samma nummer nu, det underlättar ju en del + att det är bra att ha kvittot med sig.

Asso . Gröntkort-hästlicens eller ryttar licens? Du borde fått ett Licens underlag!

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 118
Senast: zarmino
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 219
Senast: Freazer
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 305
Senast: lirco11
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 500
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar