Levade Spanskt seminarium

P

PAC

Frågor:

Vore det överambitiöst om jag går på Levades Spanska seminarium och har med mig anteckningsblock och penna???

Får man ta med sig vanlig enkel kompakt-kamera och ta kort också som minnesstöd?

någon som vet?

Sv: Levade Spanskt seminarium

Papper och penna tycker jag låter helt okej! Kamera är jag tveksam till, vet inte om det är tillåtet att fota :confused: Men det talar de säkert om innan skulle jag tro!

Förra året var kamera inte tillåtet. Anteckningsblock kommer jag ha med mig iaf, ska på det franska.

höll också på att hamna på det franska, ofrivilligt ... nä sade jag spppppanska :-)

nu har jag varit där och måste säga hehe, jag gillar de hästarna som får vara deras *kursledare*, de har attitude, de vet att de är bäst liksom och de kan sitt jobb

och de har tålamod

hoppas den bruna courbette-nybörjaren står i något av stallen och att man får besöka stallarna som förra året, just den lilla bruna vill jag titta närmare på, det var en av de finaste bruna hästar jag nästan någonsin sett

ha kul på det franska till de som skall gå, hoppas det är mycket matnyttigt och intressant

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 225
Senast: Sesca
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 145
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 281
Senast: Inte_Ung
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 213
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar