Letar skjorta/blus

Zpunk

Trådstartare
Satt och tittade på Russian doll igår och insåg att jag också vill ha sån snygg skjorta med lite krås och rosett 😁 kanske inte röd, men någon färg som inte är vit. Googlade igår kväll men fick inte fram något bra riktigt.

Någon som har tips på var man kan hitta liknande?

Bifogade filer

• FC1345AF-4802-4416-9EE8-B011267222CB.webp
    FC1345AF-4802-4416-9EE8-B011267222CB.webp
    52,4 KB · Visningar: 121
Satt och tittade på Russian doll igår och insåg att jag också vill ha sån snygg skjorta med lite krås och rosett 😁 kanske inte röd, men någon färg som inte är vit. Googlade igår kväll men fick inte fram något bra riktigt.

Någon som har tips på var man kan hitta liknande?
Åh, klart du ska ha en sån! Kolla t.ex. Zalando och Asos (beroende på om du känner dig bekväm med att handla där), sök på 'pussybow'.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 844
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 979
Senast: Buzzter
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 663
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka