Letar hingst till mitt halvblodssto och shettissto nu till våren!

LindaHolm

Trådstartare
Finns det några hingstar i närheten av skaraborg? letar efter helst en fullblodshingst och en welshhingst eller shetlandshingt...

Senast ändrad:
Sv: Letar hingst till mitt halvblodssto och shettissto nu till våren!

Finns det några hingstar i närheten av skaraborg? letar efter helst en fullblodshingst och en welshhingst eller shetlandshingt...

Mitthalvblodssto är efter stanford och har gråapapper och shettisen har ej godkändstam... Skulle jättegärna vilja komma i kontakt med någon som har en hingst att erbjuda mig i väster götland så man slipper att åka för långt...

Sv: Letar hingst till mitt halvblodssto och shettissto nu till våren!

Fullblodshingstar kan du hitta antingen hos fullblodsavelsföreingen eller hos ASVH. Welshhigstar kan du hitta via welshavelsföreningen.

Det är inte tillåtet att efterlysa hingstar för betäckning av sina ston, bara att fråga om råd och tips om vad som kan passa.

hälsar moderatorn

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag blir så trött. Jag blir så trött på SKK för att de inte är bättre, jag blir så trött på min rasförening som inte är bättre, jag blir...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 189
Avel Jag har ett islandssto som är avelsbedömd med helt okej poäng och som har en bra och spännande stam. Stoet är dessutom en väldigt...
Svar
3
· Visningar
1 520
Senast: Marty
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 428
Avel Efter trettioelva muskelskador så börjar jag tröttna. Till våren tänkte jag ha en hingst redo, ifall att. :meh: helt ärligt, jag har...
2
Svar
35
· Visningar
5 537
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden