Letar efter en stor fet bäddsoffa....vart hittar jag den?

Ramona

Trådstartare
Jag letar efter en stor bäddsoffa. Den ska stå i vår lägenhet i stan, vara mjuk och fluffig (så ingenting med strama linjer) men viktigast av allt är att det ska vara en bäddsoffa som rymmer två vuxna människor.

Helst av allt hade jag sett två divaner så att soffan blir som ett U.

Vart hittar jag denna soffan? Jag har kollat överallt tycker jag och jag hittar inte vad jag letar efter. Jag skulle tänka mig att det är typ 7-sitsigt eller mer. Den får vara typ 4-5 meter i längd i ryggen, kanske lite mer.

Tänk er stor och tung soffa där man kan bosätta sig.

Sv: Letar efter en stor fet bäddsoffa....vart hittar jag den?

Vi har en stor bäddsoffa för 3 vuxna personer.
Vår är U-formad och ca 4m bred. Dock är den svart och kasnke lite för stram i designen för din del?
Dock tycker jag den är skön att sitta (läs ligga i) både jag sambon och vår hund så gott som bor i soffan.

Vart köpte ni den? Märke?

Vi köpte den på Backlunds Möbler.

Det är en Bellus, kanske ingen superkvalité men vi har haft den i 2 år och är fortfarande mkt nöjda med den och den ser fortfarande ut som ny :)

Mio har en stor u formad dubbeldivan soffa

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 648
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det äntligen dags för höstens ridweekend som jag sett fram emot med spänning! Jag skulle åka till ett ställe jag aldrig varit på...
Svar
0
· Visningar
1 121
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Vet inte var jag ska börja, tycker allt börjar gå mig över huvudet just nu.... Ska ta saken i så korta drag som möjligt bara så ni...
Svar
13
· Visningar
2 004
Senast: Liten
·
Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 945
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka