Letar efter en hopp sadel, vad rekommenderar du?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Frojdis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 881
F

Frojdis

Jag letar efter en skön hopp sadel, har ni några tips om någon? Skriv och berätta vad ni tycker om eran hopp sadel och vad ni rekommenderar :D

Sv: Letar efter en hopp sadel, vad rekommenderar du?

Cliff Barnsby Whitaker och Santa cruz celin. Två sadlar som jag själv har som är super sköna och snygga :)

Henri de rivel såklart! Supersköna sadlar som inte kostar skjortan =)

Vad har hästen för sadel nu som passar? Utan att veta det är det svårt att ge tips på hoppsadel som passar hästen. (skönaste hoppsadeln jag vet är för övrigt Passier PS Baum)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
320
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Är det någon som har koll på Källqvists Genesis sadel med utbytbart koppjärn -->allround mot hopp skulle jag gissa att det är? Är det en...
Svar
7
· Visningar
667
Utrustning Jag letar efter en vettig uppstigningspall. Förr körde jag alltid Ikeas pall, men den har efterhand blivit klenare och ranglig i sin... 2
Svar
26
· Visningar
1 407
Senast: Efwa
·
Utrustning Letar ny sadel till min ena pålle som har tappat muskler efter fölning mm. Utprovaren sa för flera år sen att hon har en rak rygg...
Svar
0
· Visningar
320

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka