letar efter en bra cykelvagn. tips?

sarawi

Trådstartare
Håller på att leta cykelvagn till mina två barn på 2, 5 och 8 månader...
Har fastnat för en kidz cab tror jag. Men det står ingenstans hur liten den blir om man fäller ihop den... vill ju kunna få plats med den i bilen... annars funderar jag på en zorro från samma företag. Den verkar ju lite mindre och billigare.
Är det nån som har erfarenhet av nån av dessa? Har kidz caben många fördelar?
Hoppas nån kan hjälpa mig :-)

Sv: letar efter en bra cykelvagn. tips?

den får inte plats i en v70. och är dessutom ganska krånglig att fälla ihop. kidz cab alltså.

Sv: letar efter en bra cykelvagn. tips?

Vi har en burley d'lite som vi använder till allt, vet inte måtten men vi får lätt in den plus barnvagn och packning för vinteraemester i vår passat.

vi är jättenöjda, har haft den som skidpulka i vinter och nu i sommar ska den få tjänstgöra som gå och handla vagn då den har så bra packutrymmen och som cykelvagn då också förstås.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
640
Senast: Myzan87
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 505
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 617
Senast: tuaphua
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
911
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka