Leia har blivit champion!

falukorw

Trådstartare
Och det i rekordfart! Började med första certet och en 2 bt placering i Norrköping 17/8. Sen fick hon andra certet och blev 3 bt på Gotland 31/8. Och så igår på Öland blev hon återigen 2 bt med cert och därmed CHAMPIONAT!
Förstår knappt att det kunde gå så snabbt som det gjorde, så mycket som jag ställt ut innan. Vet inte riktigt vad som hänt den senaste månaden men bra är det iaf. Nu satsar vi mot Finland om 3 veckor och Norge om 4 veckor!

Så nu kan hon titulera sig SUCH Kissmeth's Donna Deleia :banana:

Leiavalpar.jpg

leia_klick1.jpg

Sv: Leia har blivit champion!

Grattis! Hon ser riktigt snygg ut! (och det får man ju anta att hon är med tanke på resultaten ;))

Tack så jätte mycket allihop!
Jag förstår knappt någonting men min hund har helt plötsligt blivit fin :bump:
Dessutom så placerade sig hennes valpar som BIR och BIM på Öland i helgen. Föhoppningsvis för hon sina fina gener vidare!

Hon ÄR riktigt fin :love:
Jag är hemligt förtjust i dom däringa hundarna,
men säg inget till någon :D;)

Tackar alla! Just nu är min lilla champinjon trött och ligger här hemma och sover så sött. Men hon fick kyckling till middag dagen till ära för att fira. För matte blev det lite vin :D

Jättegrattis :banana: :banana:

Kan ju vara så att hon växt till sig lite efter sin kull med valpar. Så nu visar hon hur en dvärgschnauzer ska se ut :love:
Men jag har ju fått äran att träffa henne, och jag tyckte om henne. Inte många dvärgar som har en sån otroligt bra päls :)

Tack :laugh:
Du kanske till och med kan tänka dig en liten dvärg i din flock? Tror det skulle passa in bra med de andra :angel:

Tack :laugh:
Du kanske till och med kan tänka dig en liten dvärg i din flock? Tror det skulle passa in bra med de andra :angel:

Skulle säkert passa bra här ;) Har funderat mycket på det. Men det blev att jag valde mellan mops och dvärgschnauzer och mopsen vann :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka