Leggings i större storlek?

I

Inredningstok

Håller på att bli galen. Mina vanliga leggings får jag ont i magen av så hemma går så mkt näck som det bara går :angel:.. Men det kan jag ju inte göra utomhus, på jobbet mm...

Nu har ja kollat la redoute som verkade ha bra.. men finns inte i L-XL. Eller jo vita eller ljusgrå vilket jag inte klär i. Vill ha svarta...

Kollade även Hm även att jag inte är ngt fan av den affären. men där var det också slutsålt.. Kollade tradera.. hittade inget där heller.. jag håller på att bli galen..

Det är ju lite för kallt för att ha klänning bara än :)

Har någon några tips???

Sv: Leggings i större storlek?

Hittade inga där heller =( var ju bara tunna strumpbyxor o dom håller inte ens när jag klär på mig och defintivt inte på jobbet :crazy:

Ellos köpte jag en del stora kläder hos när jag var gravid (vägde kring 100 kg i slutet av graviditeten så jag fick köpa en jättejacka i strl 52 :crazy:).

Du harinte kollat efter gravidleggings? Det tyckte jag var skönt när de gick upp över magen mär jag var gravid. :)

Jag kan verkligen rekommendera lindex generous leggings, är i vecka 25 nu och kan ha L som graviditetsleggings, jag är i vanliga fall en stl 46 i byxor!
Lycka till

Hm, mitt svar kom kanske inte fram. Kolla lollopard.se de har velour- och viskosbyxor med gravidmage som är jättesköna även för en ikegravid. Du vet sån där bred resår som sitter så mjukt på en bebismg. Desutom ekologiska plagg av ypperlig kvalitet tycker jag som köpt mycket av dem.
går att ha med klänning

Liknande trådar

Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 920
Senast: Nominous
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka