Har försökt allt nu har jag gett upp orkar inte höra hur dum och korkad jag är varje gång jag försöker förklara för mina barns far att han gör barnen illa när han sviker dem gång på gång detta har pågått i tretton år barnen är 14 och16. 16åringen har gett upp sin pappa helt fast han vill ha kontakt men han orkar inte fler svek 14åringen tror fortfarande att han kan ändra sig bara försöka lite till...
Bröt ihop i stallet idag framför 14 åringen efter att blivit utskälld igen för att jag försökte förklara att barnen blir ledsna när han aldrig bryr sig om dem. Det har aldrig hänt förut och jag bad om ursäkt till min flicka, hon ska ju inte behöva bära min börda med... Har försökt så länge bett bönat gråtit skrikit bett igen försökt med rådgivning på bup, familjerådgivning osv någon som kan hjälpa?
Bröt ihop i stallet idag framför 14 åringen efter att blivit utskälld igen för att jag försökte förklara att barnen blir ledsna när han aldrig bryr sig om dem. Det har aldrig hänt förut och jag bad om ursäkt till min flicka, hon ska ju inte behöva bära min börda med... Har försökt så länge bett bönat gråtit skrikit bett igen försökt med rådgivning på bup, familjerådgivning osv någon som kan hjälpa?