M
maisan
Sitter o känner mig tyngd o ledsen. Det är så att min lill kille är så deppig o ledsen, han vill inte alls fara till dagis. Detta har pågått ett bra tag, började för ett år sen då han hittade en vän på dagis som va ett år yngre o han var superlycklig, men fröknarna tyckte inte att det var lämpligt att han lekte med den yngre pojken (?) då dom inte var jämngamla, så fröknarna skiljde dom åt o min pojk blev jätte ledsen o fattade ingenting. Sen dess har ingen riktigt velat leka med honom, visst har nån lekt med han vissa dagar men oftast inte, utan dom säger bara att han inte får vara med. Alla barnen är i samma grupp på detta dagis, 5 åringarna har i år haft lite egna utflykter men annars är alla tillsammans. Och konstigt nog så finns det andra som oxå är bästisar o är olika åldrar men dom försöker ingen skilja åt.
Pojken som min tydligen inte fick leka med är en av fröknarnas pojke. Jag har frågat dom andra fröknarna om dom sett ngt o även sagt att han är ledsen men dom har inget sett el märkt säger dom. Men jag ser ju att han är ledsen o jag tror inte han hittar på heller. Vad ska man göra åt detta? Mitt hjärta brister snart
Pojken som min tydligen inte fick leka med är en av fröknarnas pojke. Jag har frågat dom andra fröknarna om dom sett ngt o även sagt att han är ledsen men dom har inget sett el märkt säger dom. Men jag ser ju att han är ledsen o jag tror inte han hittar på heller. Vad ska man göra åt detta? Mitt hjärta brister snart