Ämelie
Trådstartare
Jag tror hästen är halt Har varit och tävlat i helgen, hon stannade en gång i 1:a klassen (1,10), 2:a klassen (1,10) vann vi och sista klassen 1,20 fick vi två stopp = uteslutna! Tycker inte hon kännts konstig på något vis, lika pigg att rida och har hoppat bra på träning. Ingen värme i benen efter ansträngning (vad jag känner ) Är VÄLDIGT noga med att kolla hennes ben VARJE dag! men då vi kom hem idag från tävlingen så skulle jag gå med henne till beteshagen och då tyckte jag att hon markerade lite när jag sprang med henne, först på grusväg och sedan då jag kollade på asfaltvägen markerade hon då också (hon har tunna sulor och brukar "halta" om man travar något steg på grusväg) När hon sprang i hagen såg hon ren ut Såg aldrig besvärad ut för att trava utan det var hon själv som började då jag gick med henne...
Låter det som en ledinflammation som spökar? Vill ju ha min gumma frisk!
Har tänkt prova longera imorgon och se hur hon ser ut, om det är en ledinflammation som spökar hur stor är chansen att hon haltar vid longering imorgon då? stor? liten?
Låter det som en ledinflammation som spökar? Vill ju ha min gumma frisk!
Har tänkt prova longera imorgon och se hur hon ser ut, om det är en ledinflammation som spökar hur stor är chansen att hon haltar vid longering imorgon då? stor? liten?