Lchf- hur snabbt har ni märkt resultat?

Mirre

Trådstartare
Ni som använt er av LCHF för att gå ner i vikt, när har ni börjat märka resultat?

Ni som använt er av LCHF för att gå ner i vikt, när har ni börjat märka resultat?
Jag körde stenhårt i 2 månader, gick inte ner ett gram. Men jag hade bara lite jag ville gå ner, och läste sen någonstans att då kanske inte lchf är bästa metoden då man typ hamnar på sin idealvikt med den? Ingen aning om det stämmer men det verkar inte ha funkat på mig iallafall, om man inte skulle behövt hålla på ännu längre..? Jag gav upp då iaf. 🙈

Om jag är strikt går jag ner. Men jag mår väldigt bra av "dieten" och försöker äta så nära det går till vardags. Inte i syfte att gå ner i vikt, utan för att jag mår bättre på lchf-inspirerad kost.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 619
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
987
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 648
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV