G

Galax

Hej
Är det nånn som har ridit Lb:0?
är den kul?Nått som är svårt??

Sv: Lb:0?

Nja, det beror på vad man har för häst, om man har en femårig galning så år det väl ganska bra :D . Lycka till :)

*kl*

Jag ska rida LB:0an den 1 maj... Men jag har inte lärt mig programmet än o har inte tränat ngt på det heller så jag vet inte riktigt hur det är... Jag tror att min häst kommer att få svårast med galoppvolterna och så kanske det blir lite vingligt att göra det där "S:et" över medelinjen.

Men just nu fokuserar vi på LC:2an, är första omgången i Div III nästa helg :)

Låter extremt bra att B:0 an är bra till 5 årga galningar... :) Jag har nämnligen en som bara är riden ett halvår som jag ska starta imorgon... blir väldigt spännande... han har aldrig sett vita staket... hoppas bara han inte hoppar över.... :crazy:

Det verkar för övrigt vara ett rätt ok program!!

Okej, Lycka till;)
Jag har nog varit med om att min ponny har hoppat över dressyrstaketet 3grr så vi vart utesluten och det hände i Lc:1 på sissta galoppvolten:crazy: Aja han var bara 4 år då ;)

Jag har ridit den....Den var faktiskt rolig...=) Den var inte så svår att komma ihåg...!! roligt med något nytt!

Jamen det låter ju bra:idea: Jag tycker oxå att det är kul med nya program:p

Liknande trådar

Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej, Min häst har lite sådär hovkvalite just nu och jag är lite rädd att jag kommer behöva sömma om några sömmar innan nästa skoning...
Svar
2
· Visningar
396
Senast: Tsaren
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
319
Senast: CaisaCax
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 322
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023