Låtval till dressyrprogram?

Sv: Låtval till dressyrprogram?

Jag är ute efter precis samma sak, jag kom på Lordi men då får jag inte med mig någon "hästskötare" h*n sa upp sig direkt, så nu vet jag inte alls, det kommer väl sluta med några "Gregorianska munkar" eller nåt. :crazy:

Undrar om det är till samma ställe vi ska ;).

Jag tycker dem här låtarna passar till dressyr om du behöver energi i hästen. Dem kanske inte är världens bästa men dem passar.

september-satellites
Teddybears STHLM feat. Mad Cobra - Cobrastyle

Bara vad jag tycker.. :p

Kram

När jag rider till en låt som jag kan i programet kan dt hända att jag sjunger med :D

"Summernight City" med Therion, kanske? Det är ju en rocklåt... annars håller jag med om att Depeche Modes "Personal Jesus" nog skulle funka bra.

LilyAnne skrev:
Hmm, jag är ju mer av en rocktjej men kunde inte komma på något av det jag verkligen gillar bäst som också skulle passa att rida program till. Bra tips med lite energilåt, det behöver vi då ett av våra tusen problem är att hästen tappar mycket energi och jag rider ineffektivt när vi tävlar. *funderar*

Om du är mer av en rocktjej så kolla upp några hellacopters låtar. Dom har faktiskt gjort några som är "lite lugnare", lyssna på Everything's on TV, eller I'm in the band.
Annars så är ju Lordi ett bra låtval, och om jag minns rätt så har dom gjort en längre verson av den?! Men jag är inte säker...
Om du laddar ner låtarna(nåt jag aldrig skulle göra...:angel: :rofl: ) så kan du ju kolla..
Lycka till!
/anna:cool:

Liknande trådar

Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 557
Senast: Habina
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
890
Senast: Gunnar
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern