Lättsvängd barnvagn - trehjuling ?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Lättsvängd barnvagn - trehjuling ?

Jag har måbga gånger funderat på om det bakersta barnet ser något annat än syskonets rygg? Inte något av mina barn skulle vilja sitta där om det är så. :D

sova.jpg

Ibland sover de faktiskt :love:

Silverkedjan skrev:
Typ så ofta att när det sker tar man fram kameran :D
Fy på dig att visa bebisbilder...:D Jag blir ju bebissjuk :d ;)

Storebror här försöker tala om för mig att han itne är trött och inte vill sova middag så han slipper för det mesta ( ibland måste han ändå för jag ser ju ibalnd att han knappt orkar hålla ögonen öppna :D) Lillebror sover 1-3 timmar per dag fortfarande:D

...och nu blev situationen liiite akutare ändå - den halvgamla emmaljungan bestämde under en citypromenad att själva sittdelen skulle rasa ned i varukorgen genom att nitarna släppte :crazy:

Vad ÄR detta? Är vagnarna tidsinställda nuförtiden så man MÅSTE köpa nya :smirk:

*saknar fortfarande den sammetsblåa evighetsmaskinen till liggvagn*

Köp en skrinda och en st bernhard så är problemet löst. ;-)

:idea:

eller vänta på snön och låta islänningen dra pulka :)

Har skakat liv i Vidars gamla paraplysulky modell rangligt billigt skräp och funderar på om den håller tills vi kunnat inhandla en ny vagn i Den Stora Staden på måndag...

(här i byn är det typ 12 veckors leveranstid på nya vagnar och de beg är såna trögstyrda jag just kört sönder :p )

Läste en notis om Urban Jungle, de hade visst något tillverkningsfel. Var en notis i dagens nätupplaga av AF eller Expressen. Kan ju vara bra om du ska köpa en begad.

Tack mimmi, "luftbubblor i plasten" :p

Något som slår en när man spanar av andrahandsmarknaden för barnvagnar är hur ofta folk byter :crazy:

Jag tycker att hela tråden är så rolig, Silverkedjan goes trehjuling, låter som ett skoj.

Har tyvärr inget att komma med dock, tips och dyl..

Skoj :mad:

Hur skoj är det på en skala när ens barnvagn kraschar på stan :cry: Tur man binder fast ungen så han inte störtar ur.

Nu är det blodigt allvar.

Ge mig en lättstyrd hållbar vagn i 70-talskvalitet, NUUUU :eek:

:D :D :D :D

Jag och Svarten ska ta ett snack om det där, i morgon. (eller är det idag :D )

Vilken strålande lösning på "jag kan inte rida med min sambo för ingen passar barnen problemet" :idea:

Silverkedjan skrev:
Jag och Svarten ska ta ett snack om det där, i morgon. (eller är det idag :D )

Vilken strålande lösning på "jag kan inte rida med min sambo för ingen passar barnen problemet" :idea:
Eller varför inte så här :
1810.jpg

Nu blev det en två år gammal Urban jungle med ståbräda inhandlat på Sthlmsresan :) (kostade 3000 spänn och lär behålla en stor del av det några år till) Och jag svingar lätt omkring med den hur som helst :love:

vad bra att det löste sig! 3000 låter som ett jättebra pris!

Läste i lokaltidningen där att det tydligen är jättevanligt med stölder av nästan nya UJ-vagnar och att de sedan säljs på internet :crazy:

Känns bra att ha en lite äldre man inte behöver vara hysterikt rädd om.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka