JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
Ebbis
Startdatum
Startdatum
9 Dec 2009
Svar
Svar
60
Visningar
Visningar
8 811
Sv: Lättskött djur?
Han skulle kunna vara dag"matte" till en hund.
Men gud så smart!
En hund som kanske skulle bli sittande själv länge på dagarna kan få en utmärkt dagssyssla, och pappa behöver inte känna att det blir för mycket med helt eget ansvar.
Hundavel & Ras
Ursäkta ännu en sådan här tråd :p
Jag funderar på att köpa hund, kanske inte detta året, men om ett, två år. Jag försöker hitta en...
2
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Det finns ingen förplikltelse i att titta.
Däremot kan det vara bra för ens tankar. Hur skulle det kännas, etc.
Åk och titta.
tanten
3 minuter sedan
Svar: 1 025
Visningar: 32 059
Allmänt
Kriget i Ukraina, 2023 edition
Samhälle Funderade lite var jag skulle lägga den här, men eftersom det egentligen inte har någonting att göra med tRump utan Elon så fick det bli...
Mia_R
4 minuter sedan
Svar: 813
Visningar: 56 388
Allmänt
Sytråden del 4
Fritid Gardiner upplagda och upphängda på mindre än 30 minuter.
Eller ett år, beroende på hur man ser det.
sthu
54 minuter sedan
Svar: 1 463
Visningar: 75 989
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Haha stol har jag med på utomhusutställningar :D Nu räknar jag med att sitta på ett täcke bredvid buren. Har plats för två i buren, men...
Red_Chili
3 minuter sedan
Svar: 931
Visningar: 52 624
Hund
Silverduk
Övr. Hund Tack för svar!
Har surfat runt och det fanns ju en uppsjö av dukar. Har förstått att det är risk för repor nu när jag läst, inte...
Hund!
12 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 78
Hund
Föräldrar till barn som rider
Gnägg Skrittar av efter att ha varit på öppen bana och visat ponnyn dressyrstaket för första gången. Jaha? Sa han. Och så tycker han att det...
Ninnurur
Idag kl 17:38
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Va? De två jag har fungerat med har verkligen inte flåsat mig i nacken, snarare tycker de att jag är fantastiskt överkommunikativ typ...
Stergo
Idag kl 17:07
Skoning
Hästvård Om de inte är så slitna så ja
De tycker inte att hästen tar för sig i galoppen på gräsbana annars. Jag har ju aldrig ridit deras hästar...
Anna-Bella
Idag kl 16:35
Svar: 15
Visningar: 298
Vård