Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har hört att det har kommit en ny typ av säkerhetsväst som ska vara lätt och smidig, men ändå tillhöra BETA 3 klassen. Är det någon som stött på dessa västar?
det närmaste jag kan komma på är Kieffer/usg, dom har en säkerhetsväst som visserligen är en klass "2000" dvs. någonstans mittemellan klass två och tre, väldigt säker men inte godkänd för fälttävlan. Denna väst är den smidigaste och lättaste väst jag någonsin har stött på. Finns bara på stenbergs i sthlm och kostar 895:-. Mycket bra pris om inte annat!
Hööks lila väst är väldigt smidig tycker jag...
se till att passa in västen riktigt bara..
MÅNGA rider i västar som sitter fel då många inte vet hur dom ska sitta och inte heller d som säljer dom ibland..
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.