Lätta säkerhetsvästar

Iddefixen

Trådstartare
Har hört att det har kommit en ny typ av säkerhetsväst som ska vara lätt och smidig, men ändå tillhöra BETA 3 klassen. Är det någon som stött på dessa västar?

det närmaste jag kan komma på är Kieffer/usg, dom har en säkerhetsväst som visserligen är en klass "2000" dvs. någonstans mittemellan klass två och tre, väldigt säker men inte godkänd för fälttävlan. Denna väst är den smidigaste och lättaste väst jag någonsin har stött på. Finns bara på stenbergs i sthlm och kostar 895:-. Mycket bra pris om inte annat! :bump:

Hööks lila väst är väldigt smidig tycker jag...
se till att passa in västen riktigt bara..
MÅNGA rider i västar som sitter fel då många inte vet hur dom ska sitta och inte heller d som säljer dom ibland.. :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
4 214
Senast: JennyLz
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 766
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka