Lätt diarre

keilir

Trådstartare
Undrar om ni har någon bra huskur för att motvverka detta problem. Mitt lilla russ är 30 år och är lite halvtaskig i magen imellanåt. Så jag undrade då om ni har något bra tips att ge som jag kan ge honom. Det är allstå inte så att det är lösa blaffor utan det är fortfarande kulor men lite löst och så.

Och i och med att han är så gammal så kanske inte allt står helt rätt till i magen på han men han är iaf väldigt rund om magen och äter med god aptit!

Sv: Lätt diarre

testa med att ge proviva nyponsoppa. Den innehåller "bra magbakterier" och jag vet flera som fått mycket bra resultat av att använda den.

Sv: Lätt diarre

Hur vet man hur mkt nyponsoppa dom ska ha?
Är inte blåbärssoppa bättre?

Mvh

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 026
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 594
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Min hund har åkt på rejäl gastrit. Hon har tidigare visat små tecken på kronisk gastrit (rapningar ibland, kräsen osv) men det har...
Svar
6
· Visningar
1 048
Senast: Nevermind
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 443

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Border collie?
  • Är dagens hundägare eller hundar problemet?
  • Täcke...

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka