Låtletarhjälp

turbofling

Trådstartare
Min dotter letar efter en låt och jag tror jag vet vilken hon menar men jag kan varken komma på vad den heter eller vad sångaren (manlig) heter.
Låten är på engelska men inte vanlig engelska utan om det är den jag tror är det irländska.
Om hon minns rätt är videon ganska mörk (kväll/natt) och vid en sjö/hav
Hon hörde den första gången för ngr månader sen, jag tror den är lite äldre men ändå relativt ny.
 
Min dotter letar efter en låt och jag tror jag vet vilken hon menar men jag kan varken komma på vad den heter eller vad sångaren (manlig) heter.
Låten är på engelska men inte vanlig engelska utan om det är den jag tror är det irländska.
Om hon minns rätt är videon ganska mörk (kväll/natt) och vid en sjö/hav
Hon hörde den första gången för ngr månader sen, jag tror den är lite äldre men ändå relativt ny.
Vilken genré är det?
 
Nu har vi hittat, innan dess kunde hon inte sova. Hon kom pa att hon hade tittat pa den pa youtube ngn gang sa vi gick ingenom sökstatistiken. Pa W fick vi träff. Det sökta laten är Wellerman med Nathan Evans.
 

Liknande trådar

Kultur Vad jag tror är en irländsk grupp eller sångare? Minns inte alls texten men melodin är lugn. Ganska känd låt tror jag. Ingen ny låt...
Svar
10
· Visningar
962
Senast: Jeffery
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
811
Senast: miumiu
·
Övr. Hund Har skrivit en tråd innan om detta, men måste skriva igen. För drygt en vecka sen fick min hund somna in.. hon skulle fylla 12 i...
Svar
11
· Visningar
5 260
Senast: fejko
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 364
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp