Lathund för sadlar

Fiorano

Trådstartare
Det var tal om att det skulle göras en allomfattande sadelguide för vilka sadlar som passar vilka hästar. Jättebra idé tycker jag-men nu hittar jag inte tråden... Därför provar jag att göra en ny. Jag har här nedan listat ett antal olika märken-fyll i med vilka hästar som de passar och fyll i med de märken jag har glömt!

Albion

Amerigo

Bates

Cliffs Barnsby

Dominus

Globus

Harry Dabbs

Henri de Rivel

Hubertus

Jaguar

Kieffer Raka ryggar, med markerad manke. Nyare modeller kan värmas om och ändra bommen.

Kloster Schöntal

Morris'n Nolan

Pessoa

Prestige

Röösli

Stübben

Wellington

Zaldi

Sv: Lathund för sadlar

Tråden har inte puttats upp då folk väntar på att jag ska lägga ut listan...(har gjort en lista med alla märken som säljs i Sverige)

När kommer den då? *nyfiken, ska skaffa ny sadel*

Tack! Jag blev lite frustrerad där.... Jättebra idé och tack DK för din kunskap i ämnet (än att det kanske är lite ofrivilligt från din sida...).

Nejdå, jag har inget emot att lägga ner jobb på det ;) Men senaste 2 månaderna har jag blivit bombarderad med pm om att lägga upp en ny, och kom tråd efter tråd som uppmanade till den där jävla listan ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag sliter mitt hår och min häst har redan blivit gråhårig! :arghh: Vi provar och provar...ingenting fungerar. Motivationsdödare...
Svar
15
· Visningar
5 129
Senast: lizzie
·
Utrustning Det skiljer ju ganska markant i hur stora olika sadlar är i sitsen i "samma" storlek, än lustigare blir det när man sitter och läser...
Svar
4
· Visningar
1 686
Senast: Tora
·
1
Utrustning Hej! Är det någon som vet vilken sadel jag ska ha till en häst med svängd rygg, rätt rund, lite platt över ryggen ej takformad, ngt...
Svar
1
· Visningar
1 982
Senast: qrumelur
·
S
Utrustning Jag har ju till och från rätt många hästar, och därför även sadlar;). De hästar jag haft tidigare som jag ridit har varit sportiga i...
Svar
10
· Visningar
2 323
Senast: HeJe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka