Låthjälp

TantAgda

Trådstartare
Dags igen, jag behöver hjälp med en låt!

Den är väldigt ny, tror att den släppts senaste veckorna. Kvinnlig artist, låten är på engelska och handlar om en våldtäkt :(
Den har spelats och pratats mycket om på P3 sista dagarna och bl.a. så pratade dom om videon för någon dag sedan. Den ska vara animerad och enligt utsago inte för den känslige.
Lyssnade på Keshas -Praying för en liten stund sen och kom att tänka på denna låten men kan inte för mitt liv komma på vad den heter eller artisten. Gooogle gav mej inget heller..

Tack, den var det!
Jag hade ingen koll och tänkte skicka låtlistan från P3 först, för att jag tänkte att du kanske skulle komma på det genom att se namnet. Men så skummade jag listan och hittade den där, googlade, läste om både Wilson och låten och kikade på den omtalade videon. Det sista ångrar jag lite måste jag säga. :crazy:

Jag hade ingen koll och tänkte skicka låtlistan från P3 först, för att jag tänkte att du kanske skulle komma på det genom att se namnet. Men så skummade jag listan och hittade den där, googlade, läste om både Wilson och låten och kikade på den omtalade videon. Det sista ångrar jag lite måste jag säga. :crazy:

Usch är det så? Har inte hunnit kika än, kanske ska låta bli.. :cry:

Jag vet inte riktigt. Själv såg jag den och grät, men även om videon är stark berättar den samma historia som låten och det är en historia som behöver berättas.

Så är det ju verkligen!
Tycker låten i sig själv talar sitt tydliga språk men med videon till kommer den till en helt annan dimension för mej också!

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 489
Senast: LelleLilla
·
Träning Många tror att bara för att de har en äldre häst, så bockar den aldrig eller gör en fluga förnär. Det är uppåt väggarna galet fel. Inne...
2
Svar
29
· Visningar
2 434
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Pappa har haft brukshundar sen Eldkvarn brann ungefär. Men med stigande ålder tycks hans blödiga gener helt löpt amok. Om vi tar tre...
Svar
8
· Visningar
1 419

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka