Låthjälp?!

feel

Trådstartare
Gör en chansning och hoppas att någon har en aning om vad detta är för låt! Kan ingenting från texten, hört den på radio ett par gånger och tänkt att jag ska kolla upp vad den heter men hittar inte igen den. Det är en kille som låter som Sean Paul som sjunger, en tjej är också med. Iaf refrängen är en cover från en äldre låt. Lite mellantempo.

Bang my head? Inte för jag känner igen "refrängen" som en cover. men ja en tjej sjunger och en som låter lite som sean paul?

Liknande trådar

Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
825
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
637
Senast: miumiu
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 719
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 610

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka