Q
qrumelur
Min lilla tjej är fyra veckor (!) nu och jag bär henne en del i bärsjalen. (korta stunder men dagligen) (Ringsjal). Hon kryper ihop till ett litet knyte och somnar som en stock så fort jag lägger henne i den.
Men det är en sak jag måste fråga om, hon låter om sig väldigt. Hon låter lite som en liten gris som ligger där och grymtar/gnyr. Dock ganska högt så pass att människor tittar på oss när vi är "ute på"
Hon är väldigt "extrovert" på det hela taget, låter gärna om sig i sömnen (väckte mig i parti och minut de första veckorna innan jag lärde mig skilja på "sov-prat" och "nu är jag vaken och vill ha mat"-ljud!
Hon verkar som nöjd och tillfreds men jag funderar ändå om det är rätt?
Hur har ni upplevt det och hur tycker ni att jag ska tolka det?
Men det är en sak jag måste fråga om, hon låter om sig väldigt. Hon låter lite som en liten gris som ligger där och grymtar/gnyr. Dock ganska högt så pass att människor tittar på oss när vi är "ute på"
Hon är väldigt "extrovert" på det hela taget, låter gärna om sig i sömnen (väckte mig i parti och minut de första veckorna innan jag lärde mig skilja på "sov-prat" och "nu är jag vaken och vill ha mat"-ljud!
Hon verkar som nöjd och tillfreds men jag funderar ändå om det är rätt?
Hur har ni upplevt det och hur tycker ni att jag ska tolka det?