Jag tror att avsändaren väljer. Jag fick mitt paket till "fel" ställe men som är rätt för mig.
Posten envisas ju med att lämna paketen på Ica trots att jag väljer Willys när jag handlar av butiken på nätet. Det enda som kommer rätt är apotea.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att avsändaren väljer. Jag fick mitt paket till "fel" ställe men som är rätt för mig.
Skumt ,Posten envisas ju med att lämna paketen på Ica trots att jag väljer Willys när jag handlar av butiken på nätet. Det enda som kommer rätt är apotea.
Ett av två kollin låg på Coop. Ringde Postnord som berättade att tydligen skulle det andra kollit köras ut idag. Varför inte båda kördes ut samtidigt igår visste personen inte. Hade inga högre förhoppningar om leverans och nu när jag går in står det; Gick inte att leverera. Mottagaren okänd. Så får mest troligt ringa igen.Beställt två paket med liknande innehåll från två olika sidor som levereras med två olika bolag, Bring samt Postnord. Ett av paketen (eller egentligen två paket) är levererade, gissa från vilket bolag.
Enligt Postnord var porten låst (det var den, därför man får skriva med portkod vid beställning) och mottagen gick inte att nå (konstigt nog lyckades Bring med det 15 min senare). Nu påstås beställningen ligga på närmaste utlämningsställe men jag är tveksam, åtminstone sist jag fick paket tog Coop inte emot paket i 30 kg klassen men de har hänt tidigare att de ändå påstått att det är där paketen ska ligga (det har de inte gjort).
Jag sitter och väntar på ett brev från @Blueberry och fick notiser om det i postnordappen i natt.
01.20 var det i malmö i natt - sen har det inte uppdaterats mer.
Hur det kan ta så lång tid att sorteras övergår mitt förstånd, kan ge mig fan på att de slarvat bort det.. De har inte så bra utdelningstatistik på saker jag beställer så.
Härligt..Jag har även ett paket på väg till kund som sitter fast i Alvesta sedan två veckor...![]()
Jag har även ett paket på väg till kund som sitter fast i Alvesta sedan två veckor...![]()
Vad har du skickat med då? Har också webshop och skickat ca 600 paket på 2 månader och alla kom fram inom 3 dagar, de flesta efter 1 dag.
FedEx är för övrigt inte mkt bättre, väntar på apviktigt paket som skickades med FedEx express men som verkar ha flyttat in för gott på deras Charles de Gaulle kontor. Kör dhl express på allt annat från andra länder och de är SÅ bra och snabba. Blä för FedEx.
Följetongen fortsätter …
https://www.svd.se/postnord-morkar-om-brev-med-provsvar-till-patienter
"99.8% av alla brev som kommer fram gör det inom tre dagar". Ja, nu är ju problemet att det är ganska mycket brev som INTE kommer fram...PostMord är ett dåligt skämt som blir värre och värre.
När vi klagade på postgången (jobbmaterial som blir förstört) fick vi höra att efter påsk hade de en backlog på 121.000 försändelser som påverkade hela landet pga dålig planering...
"99.8% av alla brev som kommer fram gör det inom tre dagar". Ja, nu är ju problemet att det är ganska mycket brev som INTE kommer fram...
Men 100% av breven som kommer fram, kommer ju faktiskt fram. Så jag vet inte vad du gnäller om![]()