Det är ju av den anledningen att jag mailade dem som sa att de tog upp det med personalen. Tydligen inte tillräckligt dock![]()
Eller så har dom inte gjort det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju av den anledningen att jag mailade dem som sa att de tog upp det med personalen. Tydligen inte tillräckligt dock![]()
Nä kanske inte. Det var dock bättre någon månad eller så efter första meddelandetEller så har dom inte gjort det![]()
Just nu ringde det på dörren och en kille från UPS frågade om jag kunde ta emot ett paket till min granne mitt emot. Jag fick kvittera ut det till min förvåning. Jag har ju ingen aning om vilka regler de har, men är man en god granne så![]()
Ah men va bra, UPS är ju inte var dag jag kommer i kontakt med. FedEx och nån sån firma var JÄTTENOGA med fullmakt när jag väntade nåt från USA.I vissa fall kan man ange att det är ok att de levererar till en granne när man beställer.
Förklara för mig hur alla på linjen ska få sin post kl 10.00 samtidigt.Jag stör mig på att posten nu har blivit nitiska tullfascister, att de flyttat mitt paketutlämningsställe från postcentret till ica där det ofta inte går att parkera och alltid är massa kö pga korvköpare och spelberoende, att mina sms om att jag fått paket nu alltid kommer kl 12.10 när fristen för att boka lantbrevbäring är 12 och att min post kommer kl 16-17 istället för kl 10 som den gjorde de första åren jag bodde här.
Bläh. Det blir bara värre och värre.
Varsågoda att bolla vidare.
"hur ofta händer det att posten inte kommer fram?"
Dessutom vill jag ifrågasätta postens helighet som bud och det självklara i att få post varje dag.
Tänk om vi fick post tre gånger i veckan i stället för fem? Färre turer, mindre åkande - mindre klimatpåverkan?