Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kräver ju att man får några brev levererade ....Har ni märkt att Postnord börjat märka (en del)brev med POSTNORD längst ned på brevet? Så man vet var man ska klaga sen. Eller inte.
På icke-brev är det svårt att se.Det kräver ju att man får några brev levererade ....![]()
Jag avskyr allt med posten i svergie. Bortskämd när jag bodde i England. 'Åh vill du ha leveransen imorgon, en söndag? Inga problem!'
Här får man vänta över en vecka och paketet landar hos ICA.. Vad fan är detta?
Jo jag har lagt märke till det! Jag tror att det är brev som är levererade eller sorterade av Postnord. Finns ju andra aktörer också.Har ni märkt att Postnord börjat märka (en del)brev med POSTNORD längst ned på brevet? Så man vet var man ska klaga sen. Eller inte.
Ja många fler aktörer.Jo jag har lagt märke till det! Jag tror att det är brev som är levererade eller sorterade av Postnord. Finns ju andra aktörer också.
Kan du tracka det i Norge vanligtvis?Jag skickade ett paket till Norge nyligen.
Det behövde tullas osv, men allt var i sin ordning.
20/1 lämnades det in
21/1 lämnar det utrikesterminalen
23/1 är Norge, samma dag tullas det och skickas vidare.
Sen uppdateras INGENTING i exakt en vecka.
30/1 Delas det ut.
10 dagar för ett paket mellan Sverige och Norge. Det känns jättekonstigt, särskilt eftersom det tog tre dagar för det att hamna i Norge, och sedan en veckas dimma innan utlämning.
Kan du tracka det i Norge vanligtvis?
Är uppriktigt förvånad att det är sån skillnad. Här, i småstad i Småland, funkar det oftast felfritt. Beställde grejer igår, som skickades direkt, kommer kunna hämta på Ica mellan 10 och 11 idag (brukar vara den tiden, slår aldrig fel). Är det värre i större städer?
Oj, hoppade den på dig?
Idag fick jag mitt paket som jag beställde i fredags.
Arbetar dom på helger också?
Slänga paketet på byrackan, kanske ägaren lär sig att snabbt ta hand om sin hund nästa gång.Inte mindre än tre gångersvårt att på ett trevligt sätt värja sig från liten hund när man håller ett paket på 20 kg i händerna. Ägarna gjorde dessutom inga ansatser att ta byrackan
Jag vet inte hur det ser ut på de olika paket- och brevterminalerna men det finns säkerligen helgpass. Tror att den terminalen som jobbar mot oss gör nätter också.
Det var nog en hundägare som inte tycker man ska säga nej till en hund.Inte mindre än tre gångersvårt att på ett trevligt sätt värja sig från liten hund när man håller ett paket på 20 kg i händerna. Ägarna gjorde dessutom inga ansatser att ta byrackan
Jag vet inte hur det ser ut på de olika paket- och brevterminalerna men det finns säkerligen helgpass. Tror att den terminalen som jobbar mot oss gör nätter också.