Korrigera vikten????? Av vilken anledning , seriöst?
Inte den blekaste aning. Men kolla bilden så ser du hur många ggr de gjort det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Korrigera vikten????? Av vilken anledning , seriöst?
Och nu kommer posten att försenas pga påven
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article23805939.ab
Hur gör man när posten tappat bort ditt paket? Skulle få det efter senast tre dagar och hade efter femte dagen (då jag behövde paketet) fortfarande inte fått ett avi, så jag traskade ner till postkontoret för att se om dom hade paketet ändå då jag började få panik. Enligt dom så skulle paketet va skickat dit men ingen kunde hitta det. Han ringde runt till alla som haft med paketet att göra men dom påstår att det blivit levererat, vilket det inte har. Så mest troligt är paketet borta någonstans.
Så hur gör jag nu? Och vad får man tillbaka? Ska ju självklart ha pengarna för paketet men får man något extra eftersom det inte kom i tid? Kommer behöva skicka tillbaka paketet om det skulle komma försenat, får jag fortfarande pengar då?
Undrar om det är så de resonerar, för jag har nästan alltid några av grannes brev fast de lägger ändå "för syns skull" några i deras brevlåda samtidigt. Varför inte alla deras brev i deras låda? Jag varken heter Håkan eller liknar honom.Här har de slutat lägga posten i rätt låda, om alla tre står på samma ställe så måste det väl kvitta vem som får posten?
Det här fick jag igår från "PostNord Sverige". Med tanken på kvalitén hos PostNord så hade man kunnat tro att det var på riktigt
![]()
Ja - spåra packet, vi kan inte hitta dem![]()
![]()
Undrar om de i så fall menar några av sina chaufförer?I övrigt håller jag med om att meddelandet speglar deras kompetens så man skulle ju helt klart kunna gå på det
![]()
![]()
Igår kl 11 fick jag sms om att jag hade ett paket att hämta ut, idag kl 9 fick jag en påminnelse om paketet. Känns lite överdrivet med att jag har mindre än en dag på mig att hämta ut innan jag får en påminnelse.