Lästips Spanska Ridskolan

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare Mierna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 836
M

Mierna

I decembernumret av brittiska tidningen Horse&Rider finns en jättebra artikel om Spanska Ridskolan, för den som är intresserad!

Dom är så fiiiina, hästarna! :love:

Sv: Lästips Spanska Ridskolan

De har haft en ganska lång artikelserie om SRS pga de är i England på turné. Kan alltså rekommendera även äldre nr av Horse&Rider.

Åh va kul, ska kolla upp det. Har sett dom IRL, då va dom ännu maffigare:love: :D

Sen att få lägga vantarna på deras bok om hur de arbetar ska bli en glädje...väntar som en: :bump: på att den ska komma med posten.

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
748
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 270
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
857
Senast: Squie
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
918
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • FÅRtråden