Lästips på webben

lejnun

Trådstartare
Hej alla!
Jag har ramlat av hästen och brutit benet och har således en massa tid att slå ihjäl här hemma under en längre sjukskrivning. Jag surfar runt på mina vanliga sidor, Buke, hippson, två bloggar, aftonbladet, FB. Nu vill jag ha tips på fler intressanta inspirerande sidor som man kan följa. För utom hästar är jag intresserad av.....(kan man ha fler intressen?)....tänker hårt... Skapande, trädgård, hantverk, barnpedagogik, hälsa, renovering av hus....typ. Har ni några tips?

Sv: Lästips på webben

Om du gillar heminredning, renovering, diy, etc.
så kanske styleroom.se vore något för dig?
Jag kan verkligen rekomendera den sidan!

(Jag ska fösöka komma på mer när jag har varit vaken
längre. Har gröthjärna! ;))

Om du inte redan har det, skaffa pinterest! Där kan man gotta ner sej i massa härliga sidor :P Finns mycket med heminredning, inspiration mm

Om du surfar från platta så finns en app som heter Stumbleupon, där man anger intressen och får upp en massa olika sidor att läsa :) Använder den själv när jag är sjuk och måste fördriva tid :up:

reddit.com

skriv /r/(valfri inriktning) efter adressen
tex reddit.com/r/gardening

Sag hejda till ditt liv, man hittar aldrig ut darifran. ;)

Jag vet inte vilken inriktning du har på ditt hästintresse men här är ett par länkar:

sustainabledressage.net/index.php
jakobslund.se/dadde/start.htm

Lite om trädgård:
odla.nu
odlablommor.com

Hoppas ditt brott läker snart. Jag hade gipstid på 4 månader när jag ramlat av hästen. Då hade jag varken tv eller internet heller. Snacka om att jag höll på att klättra på väggarna. (Jag har förresten fortfarande ingen tv.)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka