BernT

Trådstartare
Någon som gjort lashlift? Nöjd? Inte nöjd? Värt/ovärt? Kostar ca 700 där jag tänkte gå, är väl ett rätt normalt pris? Är hos en tjej som gör mina naglar så ingen kedja med slavvillkor, där är det ju billigare.

Jag har väääldigt långa egna fransar, så tänker att lashlift + färga borde ge bra resultat. Skönt slippa mascara 😁 eller kanske bara ska färga? Men vill inte göra det själv.

Jag har gjort, kommer inte att göra det igen. Har långa ögonfransar naturligt men tyckte inte skillnaden var värd pengarna och svedan.

Uh svedan? Fyfan gör det ont också? Färgade du också eller bara lashliftet? Slet det på dina fransar?

Jag färgade också! Tror att det var den som sved? Ja, det slet. Tappade många fransar en period efteråt.

Jag har gjort! Två gånger nu, jättenöjd första gången, andra gången tog jag för mycket böj, mina ögonlock tyngde ner fransarna :(

Tycker det är sjukt värt :) det svider lite grann. Men man står ut!
29694

Jag har gjort! Blivit jättenöjd. Jag har långa och många ögonfransar, men de är spikraka så det hjälper verkligen. Till vardags skippade jag mascara, tyckte det räckte som det var och till fest körde jag på lite mascara. Betydligt enklare att fixa än lösögonfransar och funkar för mig som är känslig (vintertid kan jag inte ha fransar pga torr och lätt för infektioner).

Tyckte inte det sved eller nåt sånt heller, men luktar skumt och känns lite konstigt när fransarna är klistrade på de där rullarna

Också nöjd när har jag gjort lashlift och det höll lääänge.
Tycker det är rengöringen som kan svida lite men med extra vatten så är det helt ok.

Är ju dock olika vad man har för fransar, längd, kvalité, tjocklek osv hur resultatet blir och vad man ska ska ha för böj.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 769
Senast: Jamtland
·
Övr. Barn Kroppen som något som ska kontrolleras, tämjas, hållas inom vissa ramar. Som då och då ska förändras med hjälp av kost och träning. Mat...
14 15 16
Svar
314
· Visningar
44 146
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 887
Senast: AraSlei
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är NU jag ska passa på att njuta extra mycket! Jag har alltid hävdat att tiden efter man har sagt upp sig och innan man börjat på...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama