Låsa upp MP-låtar.

roadkilled

Trådstartare
Någon inställning gör att alla låtar som bränns in på datorn blir skyddade vilket gör att de inte går att sända eller lägga in på mp3 (tror jag). Hur gör man för att ta bort låsningen?:confused:

Sv: Låsa upp MP-låtar.

Vilket program använder du för att rippa (lägga in på datorn) låtarna? Om de är skrivskyddade fixar man det genom att högerklicka på dom...

Ja, det kanske är en sak att kolla upp också.

Är cd-skivorna du försöker rippa kopieringsskyddade på nåt sätt?

Ne alltså alla mina kompisar kan ju lägga in skivor på MP utan problem men här går det inte.. Det har inte nåt med licensskyddet att göra??

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
342
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 921
Senast: Tiffany
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London