Grängesberg
Trådstartare
Hej..
Jahapp.. Nu är jag här igen med funderingar..
Såg just kvällens travlopp från Solvalla på TV.
Tänker nu på Shenandoah i lärlingsloppet.
Jag och säkert många med mig trodde nog att segern var klar när hon gick ifrån övriga fältet MEN så smäller kusken med tömmarna inte en utan två gånger, andra gången såg det dessutom ut som om pisken också var med i drivningen och hästen galopperar bort segerchansen!
Jag måste ju säga att hästen såg i alla fall pigg ut från min soffa. Det såg ju stenklart ut och varför ska man då mana på sin häst på det viset?
Hade jag vart ägare till den hästen hade jag inte vart glad, inte alls!
En annan fundering jag har är om lärlingslopp öht ska vara spelbara?
För säkert en och annan lirare sliter sitt hår just nu när de sprack på denna häst!
Vet att många lirat på henne(jobbar i spelbutik )
Visst måste lärlingslopp få finnas men många gånger så tycker jag att kuskarnas blundrar spelar en alltför stor roll i utgången. Inte schysst mot de som satsat pengar på hästarna.
Vad tycker ni som är insatta?
Jahapp.. Nu är jag här igen med funderingar..
Såg just kvällens travlopp från Solvalla på TV.
Tänker nu på Shenandoah i lärlingsloppet.
Jag och säkert många med mig trodde nog att segern var klar när hon gick ifrån övriga fältet MEN så smäller kusken med tömmarna inte en utan två gånger, andra gången såg det dessutom ut som om pisken också var med i drivningen och hästen galopperar bort segerchansen!
Jag måste ju säga att hästen såg i alla fall pigg ut från min soffa. Det såg ju stenklart ut och varför ska man då mana på sin häst på det viset?
Hade jag vart ägare till den hästen hade jag inte vart glad, inte alls!
En annan fundering jag har är om lärlingslopp öht ska vara spelbara?
För säkert en och annan lirare sliter sitt hår just nu när de sprack på denna häst!
Vet att många lirat på henne(jobbar i spelbutik )
Visst måste lärlingslopp få finnas men många gånger så tycker jag att kuskarnas blundrar spelar en alltför stor roll i utgången. Inte schysst mot de som satsat pengar på hästarna.
Vad tycker ni som är insatta?