Länka bild från angelfire

D

Dropdead

Varför funkar det inte? :confused:

Om jag länkar bilden genom att infoga den
109.jpg
såhär, så blir det fel och länken ändrar adress och syns därmed inte?

Likadant blir det om jag gör det som hyperlänk att jag länkar bilden såhär, men även då ändrar länken namn och syns inte...

om jag däremot kopierar länken http://www.angelfire.com/gundam/cleo/fyllekort/109.jpg och öppnar i ett nytt fönster så funkar det...

varför är det så? nån som kan ge mig svar på det? :confused:

/Anna
 
Sv: Länka bild från angelfire

dom vill inte att man ska sega ner för dom genom att länka bilder, istället vill de att man lägger bilderna på en hemsida man har där
så om du lägger in bilden på en sida så kan du enkelt länka till sidan och så kan vi se den ändå :) (förstod du hur jag menade?)
 
Sv: Länka bild från angelfire

hmm.... nä... Vänta lite. jag ska läsa det du skrev en gång till, lite saktare... :D

[Paus]


aaaah...jooo...jag har en liten aning... men...Hmm.. det blev ju plötsligt JÄTTEKRÅNGLIGT och något sådant orkar jag ju inte med!
Det var ju så lätt förr att bara lägga upp bilder i ett WebShell och sedan länka direkt därifrån. Attans! :crazy:
 

Liknande trådar

B
Bukefalos Varför funkar det inte när jag lägger in bilder här på bukefalos? Precis såhär är det: 1. jag har mina bilder på pixbox. 2. jag...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: mysko
·
T
  • Låst
IT & mobiler Precis som rubriken säger kan jag inte infoga bilder direkt i inlägget. Jag har alltid infogat länkar och nu när jag vill få in bilder...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: Acses
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 744
Senast: Disen
·
IT & mobiler Jag får det inte till att funka som jag vill! Det jag vill är att när man klickar på en länk, så ska det komma upp en "popup" med en...
Svar
10
· Visningar
1 045
Senast: nidron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp