Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tar gärna emot namnförslag. Jag själv tycker att hon är en Kate. Sen vill jag gärna ha ett namn som speglar hennes personlighet. Så hade tänkt mig modig, stark eller liknande iom att hon är så framåt Men det ska vara på walesiska så jag ska kolla lite hur översättningarna blir, det ska ju vara fint också
Grattis till alla föl Men vad trött jag blir när jag läser att det är en hel del som gått över iår. Har ett nordsvenskt sto som gått 11 månader sen första betäckning på onsdag, men jag hade börjat tvivla på att där finns nån fölis Men det kan ju vara så att hon tänker gå över en hel del. Lite genomskinlig mjölk som är klibbig finns men juvret är obefintligt och jag tycker inte magen är speciellt stor heller... Suck....
Någon som blodprovat för att kolla? Hur säkert är det och vad kostar det ungefär?
Vad många jag hört som gått långt över tiden nu, både på forumet och bland bekantas hästar OCH min egna fölning i år
Förvisso bara inne på 348 dygnet men hon verkar inte ens vara i närheten av att ploppa den nämsta tiden. Måtte det inte bli 377 dygn bara
Hundavel & Ras Tur för alla större aussies (som exempel) som tränar och tävlar agility att de inte vet om att de är för stora!
Och nej "man" skaffar...
Hästmänniskan Jag har utbildat de flesta själv och tycker det är kul, men känner inte att jag MÅSTE göra det själv utan är inte alls främmande för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.