Långsamt internet, någon mer? (Comhem)

K

Kimz0r

Den här frågan är kanske främst riktad till folk i HBG-området. Är det någon mer som upplever sin ComHem-uppkoppling som vansinnigt seg? Det går i modemhastighet här. Kan inte bedöma om felet ligger hos ComHem eller hos mig. Ska köra TP-test. Om det är på min dator felet ligger, är det någon som har förslag på åtgärd?

Sv: Långsamt internet, någon mer? (Comhem)

Stundtals väääääääldigt segt trots att jag har 24mbit varianten. Längtar bort från Comhems överpriser och underpresterande skitinternet.

Sv: Långsamt internet, någon mer? (Comhem)

Jag har varit jättenöjd med ComHem tidigare, har inte haft några större problem. Bortsett från denna seghet tidigare i veckan och innan dess lite problem med mailen.

TP-test visade f.ö. i princip på full kapacitet. Det går snabbare nu, men helt bra är det kanske inte.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 10 år sedan jag började få konstiga symptom som jag i efterhand lärt mig var stressrelaterat (så som att plötsligt och...
Svar
9
· Visningar
1 878
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Min häst är vansinnigt känslig i munnen och jag har väldigt svårt att få till en lösning som hon verkar tillfreds med. Jag har extremt...
2
Svar
38
· Visningar
4 023
Senast: Efwa
·
L
IT & mobiler Har ett himla jobbigt problem med mitt internet. Det är så att den hackar, ofta inte kan öppna sidor eller bara är väldigt långsamt...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: Zadie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp