Långhåriga?

Sv: Långhåriga?

Sickna små snuttisar! :love:

Men jättesvårt att se vad de kommer att få för hårlag. Kan du inte ta några närbilder på var och en och lägga in?

Den lilla donnan längst upp till höger tror jag skulle kunna bli långhår. Kanske.

Ett tips är att kolla mellan tassarna, om det finns nån antydan till tofsar.

Hihi, nä inte lätt fota såna vildingar! :rofl: Du får passa på när de sover eller be nån hålla kissen när den ska förevigas...

Men tycker inte det ser ut på bilden som de ska bli långhåriga... Sorry...

Mitt tips är att du vaccinerar, besiktar och avmaskar kissungarna. Kanske även chippar, eftersom det ryktas snart blir det lag på att alla katter ska vara registrerade och märkta.

Sen kan du lungt ta ut självkostnadspris och kanske lite till för mat och sand. Av vad jag sett finns stor efterfrågan på huskattungar där man fixat detta! :) Det är ju sånt de seriösa brukar fixa själva, efter man tagit hem kissungen. Så man uppskattar att man får allt redan ordnat vid leverans, så ungen får bästa möjliga start.

Vilka gullungar! :love: De kan få komma och bo hos mig:angel:!
Sotis:
Mitt tips är att du vaccinerar, besiktar och avmaskar kissungarna. Kanske även chippar, eftersom det ryktas snart blir det lag på att alla katter ska vara registrerade och märkta.
:bow:

ojojoj va söta!
Blev störtkär i den längst upp till höger med blåa ögon!
Har alltid velat ha en med dom färgerna och blåa ögon!
Var bor du? :)

Skicka ett PM om du vill annars få vi kanske moderatorn på oss...

Min korsnings-långhårskatt och hans syskon var liksom "ulliga" runt svansroten som små. Det såg rätt kul ut :love:
Du har fått många bra svar i prisfrågan dvs mat-, sand- + vetkostnad, själv hade jag gärna köpt en sådan kattunge än en lågprisunge.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
460
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Behöver tips och kloka råd! Jag och min man ska separera, och vi har två innekatter. Vår tweenie har det ganska tufft i skolan och i...
Svar
9
· Visningar
3 468
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama