LÅNG man och svans

Sv: LÅNG man och svans

Hjälp mig, vad är TIB? Tycker Foxfire är bra men finns det bättre testar jag gärna:idea:

TIB är ett pälsglans, googla så hittar du nog nån återförsäljare,
vet att det finns flera webbshopar som säljer det.

Det är superbra, drygt och luktar gott :love:

Jag trodde foxfire var bäst, men det var tills jag provat TIB,
nu ska jag prova deras andra produkter också har jag tänkt.

Du kan ju kika 'vilket är bästa pälsglanset'-tråden så ser du fler som
älskar detta underbara pälsglans :)

Foxfire är på inget sätt dåligt, och jag använder det ibland för variation,
men jag kommer aldrig överge TIB'et nu när jag fått nys om det.

Sv: LÅNG man och svans

Både mitt varmblod och nordsvensk har jättelång man. Jag borstar igenom deras man/svans 1 ggr/veckan, och pillar inte så jättemycket med dem. Har de halmstrån så plockar jag ut dem för hand och löser upp ev. knutar. Nsv har en förmåga att klia sig mot granarna i skogen, särskilt åt den sidan manen ligger åt.
Har inga medel eller något. De är fina och blanka i manen/svansen och är lätta och reda ut.
När man kör med nsv så brukar jag fläta hennes man/pannlugg. Annars trasslar den in sig i selen och i tömmarna.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
863
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 351
Senast: Stergo
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Ponylove
·
Hästvård Hästen står med stort bandage som kombinerats med en gipsskena på framsidan benet. Gipsskenan går in under hovens tådel och följer benet...
Svar
18
· Visningar
935
Senast: Mearas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈