Lang flygresa, nat sarskilt att tanka pa?

micaelathegreat

Trådstartare
Om tva veckor ska jag och min pojkvan flyga Melbourne-London (Melbourne-Kuala Lumpur ca 8h, vantetid i Kuala Lumpur 8h, Kuala Lumpur-London ca 11h :eek:). Jag kommer da att vara i vecka 25 och jag undrar om det ar nagot sarskilt jag ska tanka pa nar jag flyger. Nagon som gjort langflygningar nar ni var gravida och kan komma med tips pa saker som kan underlatta resan?

Sv: Lang flygresa, nat sarskilt att tanka pa?

Stodstrumpor ska val vara bra tror jag.

Sen kan du ju alltid vara glad att du har bebisen pa insidan av magen och inte pa utsidan, fy fn sager jag bara for en sa lang resa med bebis! Jag flyger tva timmar for att komma hem och det ar mer an nog, jag ar helt slut efterat :D

Sv: Lang flygresa, nat sarskilt att tanka pa?

Jag flög till Thailand i v 30 (och hem i v 32) och det var inga som helst problem. Jag rekomenderar varmt stödstrumpor, det var såååå skönt, för benen och fötterna svullnade lite extra faktiskt. Vet att det rekomenderas för flygande gravida =)

Jag vet inte hur du är med mat, men jag var ju hungrig helatiden och sugen på en massa konstiga saker, så jag ahde hela väskan full men vindruvor, frukt, ölkorvar, smörgåsar och godis =) Det går ju inte att förlita sig på flygplansmaten :D

Min man fick sitta och massera mina fötter säkert fem timmar på nerresan för då kändes de rätt svullna, och jag var uppe och stod och gick ganska ofta, men annars gick det jättebra!

ha en trevlig resa!

//Julia

Liknande trådar

Hundhälsa Att jag tanker "lite annorlunda" ibland ar jag medveten om, men jag vill veta HUR annorlunda jag tanker. Hunden i fraga: du kan...
2
Svar
24
· Visningar
4 466
Senast: Bewildered
·
Övr. Barn Har varit franvarande fran buke ett tag, men sa poppar det upp en fraga jag inte vet vem jag ska stalla den till, da atervander jag...
Svar
2
· Visningar
1 103
Senast: vildros
·
Övr. Hund Lite drygt tva manader efter att vi avlivade var forra hund skaffade vi en ny hund. Vi fick hem honom i mitten av februari och han var...
Svar
16
· Visningar
2 029
Senast: Ravishing
·
Gravid - 1år Jag testade positivt i fredags till min och pojkvannens stora gladje. :love: Har gjort fyra test, tva i fredags, ett i lordags och ett i...
Svar
12
· Visningar
997

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2
  • Bildtråd

Omröstningar