Ländtäcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lola97
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 909
L

lola97

Vart kan man få tag i ett ländtäcke som har en svart utsida, kan vara någon färgat insida närmast hästen, lite fodrad och vattenavvisande. Har bara hittat såna som är blåa, gröna och tunna med ett enkelt fleecefoder.

Sv: Ländtäcken

har inte hööks svarta ländtäcken nu?
de är iofs kanske också bara fodrade med flece?

Senast ändrad av en moderator:

Jag tror att Hööks har svarta Ridtäcken/Skrittäcken, men deras ländtäcken är khaki eller olivgröna.

Beställ ett ländtäcke från Mias RS hos lillhästen i Stav :idea: Då kan du ju själv välja färger på både ländtäcke, passpoal och kantband samt välja vad du vill fodra det med(ylle, fleece eller teddy) :)

jaha, okej. Tycker själv inte att det är något skilnad när man änvände dem så därför blandar jag så lätt ihop dem.
sorry...:)

finns att beställa på exlusiv.se där man kan välja själv färg, kantband, paspoal. fleece, ull eller bävernylon med teddyfodring.
jag har ett ridtäcke, svart med guldpaspoal, i bävernylon med gosig och varm teddyfodring. det är super! köpte det även på 30%s rea :p

Vilket bra tips. Va ju inte så dyrt heller :idea:
Nu är det svåraste att bestämma vilken färg man ska ha på kantbandet och paspoalen. Någon som har något bra tips. Tänker inte välja silver eller guld paspoal då det kostar extra...snål näää ;)
Har brun utrustning så kanske brun eller beige kant och vit paspoal?

z-täcket så klart! kan inte adressen, men det är bara att googla... teddyfoder tror jag, jätte fina på alla sätt och vis...

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390
Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
542
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Starlink
  • Sytråden del 4
  • Facebook har låst kontot

Hund, Katt, Andra Djur