Landsmót, vilka va dær?

P

Petronella

Hejsan hoppsan. Vilka var pð Landsmót, kænns trist att de inte redan finns en trðf om denna underbara tillstællning som pðgick færra veckan. Jag ær och jobbar pð sædra Island men tog sð klart mig ut till norra pð Torsdagen och stannade till pð Sændagen. Ung och galen som man ær blev de dock lite, lite hæsttittande, men hela sændagen sðg man. Vad gillade du med landmót? Vilken blev favoriten?

Mðste bara tillægga att landsmót ær tusen gðnger bættre æn Vm o Sm ihop, fær alla underbara islænningar ær ju dær :):bow:

//Petrooo

Sv: Landsmót, vilka va dær?

Undrar också... kan ingen berätta om Landsmót??? Enligt Isländska vänner var detta det bästa Landsmót någonsin så berätta berätta ni som var där!!!!!

Jag var där med 5 st kompisar från lilla Gällivare i Norr....
Jag kan bara säga att det var vårt första besök på Island och ingen av oss ville åka hem... vi var på Island i 10 dgr...men det var för kort.... Jag blev kär i det underbara landet :love:

Landsmót... var superhäftigt... såååå många fiiiiina hästar och islänningar :angel: Invigningen var pampig som bara den... och avelsvisningarna superbra... såklart var hela helgen (tors-sön var vi där) helt kanonbra!!!!!

Jag ska åka till Island nästa år igen om allt går som jag vill....
Som sagt var kär i det vackra landet med alla hästar och människor osv :love:

Jag var där med min mamma, yngsta kusin och hennes pappa. Det var kul, men jobbigt eftersom det var mycket folk(fast vad mer kan man förvänta sig.) och jag köpte ett träns, en snygg grimma och en fleecetröja från Sonnenreiter.
Jamila Berg var där och tävlade hennes nya hingst Segull, jättefin!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka