Landsmót 2006?

Sv: Landsmót 2006?

Vi ska till Island 2007... fast då är det ingen Landsmót:( fast det skulle inte vara så dumt att både åka och kolla på Landsmót och NM. :love: Fast ekonomin sätter gränsen:mad:

//lodd

Jag skulle ha åkt, innan vi insåg att det krockar totalt med SM, eller ja, inte dirke tmen att resa bort veckan innan och låta hästen vila en vecka kanske inte är det bästa. :D

Var däremot på landsmót 2004 och det var toppen! Svårt bara att bestämma sig för vilken bana man skulle kolla på! (avelsvisningar och sportklasser pågick samtidigt fast på olika ställen...)

Ja, jag tror att jag ska det det är väl inte riktigt bokat ännu, men jag håller tummarna för att det ska fungera!

Min mamma ska till Island i år, men inte för Landsmót. Min och mammas ridlärare Lisa ska dit och samma vecka som hon ska dit är det meningen att hennes sto ska föla, undrar hur det kommer att gå egentligen?:angel:

Jag ska dit.:banana: Flygbiljetten är bokad sedan länge.

Liknande trådar

Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 710
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 541
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar