Landsmot -14

anpe0208

Trådstartare
Hej tänkte besöka Island o Landsmot till sommaren. Undrar lite om det finns någon som vet biljettpris, tips på boende, vilka dagar är intressantast, mm.
Tack på förhand:)

Sv: Landsmot -14

Jag kanske egentligen inte har så mycket att bidra med, men vi bokade våra flygbiljetter häromdagen! :bump: Skall bo tillsammans med vänner i en stugby 5min promenad från banan. Tydligen jättesvårt att få stuga där, men vännerna har bra övertalningsförmåga! Inte har vi fått prisuppgifter än, men det blir nog inte ett billigt alternativ...(om stugan i normala fall kostar 1500kr natten är det säkert det dubbla under landsmot). Jag minns dock inte vad stugbyn heter...

Vi kommer ha inträde till landsmot hela veckan, men skall ut på lite sightseeing de första dagarna o kommer nog bara sitta heldagar fre-sön.

Sv: Landsmot -14

Biljett pris o annan info brukar (så småning om) finns på Landsmóts egen hemsida - enklast att kolla där. Vilka dagar som är intressanta... jaaa det e ju helt upp till vad man är intresserad av... i början av veckan så brukar det ju va uttagningarna till finalerna och till helgen så går ju de flesta finaler av stapeln. Själv tycker jag uttagningarna är intressantare för att variationen på ekipagen är större. Sen till helgens finaler så är ju oftast ekipagen väldigt jämna så där e ju inte variationen så stor. Men visst brukar finalerna vara sevärda änndå. När olika kända gårdar visar sina finaste hästar brukar det va fin fin stämning :) det e ju lite mera show över det hela och man kan få se riktigt fina tölt o pass uppvisningar!

Liknande trådar

Fritid Jag och mina vänner planerar en slottsrunda i sommar där vi vill besöka flera spännande och intressanta slott. Vi bor i Östergötland och...
Svar
13
· Visningar
443
Senast: cambodia
·
Fritid Vi tänkte besöka Gotland (på försäsongen) i sommar med vår 4-åring. Vår första gång där! Tips på vad vi inte får missa och plats som är...
Svar
1
· Visningar
305
Senast: Karfitsa
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
601
Senast: Shaggy
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 623

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka