JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Landsbygden tvingas ta över vägarna
Enligt uppgifter i Sveriges Television förbereder sig Trafikverket för att dumpa underhållet för 2 000 mil allmän väg, en sträcka motsvarande ett halvt varv runt jorden, i knät på de som bor längs vägarna. Det är ytterligare ett slag som regeringen riktar mot landsbygden. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
http://www.atl.nu/debatt/landsbygden-tvingas-ta-over-vagarna/
Moderator
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Ätit frukost.
Funderar på om jag ska besöka Gummifabriken i dag.
em76
Alldeles nyss
Svar: 1 294
Visningar: 42 693
Allmänt
Dammsugare
Hemmet Jag tänkte mig att det blir obekvämt att hålla i, men får erkänna att jag nog aldrig riktigt kollat på skaftdammsugare. (Behöver dock...
Palermo
19 minuter sedan
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Vet inte riktigt vad jag ska kalla det egentligen men idag fick Iza en av sina gosiga "hyperfixeringar". Det händer väldigt sällan och...
Glimra
2 minuter sedan
Svar: 1 024
Visningar: 53 178
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Igår var det premiär för i år med cykeln, eftersom den haft punktering tidigare, men husse fixade den i helgen ❤️. Vi tog en lugn runda...
Bulldoozer
25 minuter sedan
Svar: 1 005
Visningar: 56 632
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Oskar har ett låångt spritnamn. Inte ens i närheten likt
En tidigare hund hette That's it. Kallades Knatten. Flip a coin lyssnade till...
tanten
Idag kl 08:22
Svar: 718
Visningar: 48 835
Hund
Födda-24
Avel Förra helgen skulle hon inte ha grimma på sig så i söndags när jag var där la jag grimskaftet runt halsen först och då var det bara att...
Hedwig
3 minuter sedan
Svar: 65
Visningar: 4 472
Avel
Tips på snälla hopphingstar 😎
Avel Min Corporalhäst (ue Quite Easy) var tvärt emot vad @Freazer säger otroligt bra i temperamentet. Super stabil och orädd på alla sätt...
Jeps
14 minuter sedan
Svar: 16
Visningar: 970
Avel
Bekymmer bomlös sadel
Utrustning Padden till sådana mjuka bomlösa sadlar är nästan viktigare att de bomlösa.
Hur ser padden ut?
Det finns paddar utformade för högre manke.
DarkInNight
32 minuter sedan