lämna kattunge ensam

panzy

Trådstartare
hur länge kan man lämna en kattunge ensam?? hur länge kan en äldre katt vara ensam??

Sv: lämna kattunge ensam

Katter klarar sig bättre än hundar, vi har lämnat våra i över 1 dygn och de har legat på samma ställe som de låg när vi åkte bara att maten är slut och vattnet minskat ;)

ok, det låter ju bra, då ska det ju inte vara några problem att lämna under en arbetsdag, särskilt inte eftersom det lutar åt att skaffa två direkt så de får sällskap...

Våra katter lämnades ensamma när vi åkte och jobbade, när vi skaffa 3e katten så fick han bo själv i 1 vecka först innan han fick tillgång till hela huset själv.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
661
Katthälsa Vi har två gudomliga kattungar hemma nu som är 4 månader. Jag har läst så mycket jag kunnat om foder och vilket som är bäst. Nu äter de...
Svar
16
· Visningar
1 191
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
781
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 913
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Dagens nagellack!
  • Svensk politik nr 3