linnsan
Trådstartare
Ja, jag ska på festival nu om en månad och jag funderar på var det är bäst att lämna unghunden.. Jag har egentligen ingen släkt/bekant som kan ta honom. Och då återstår ju pensionat. Men så kom jag att tänka på om en privatperson som bor i närheten kan ha hand om honom. Så det blir lite mer likt hemmalivet han har här hemma istället för att sitta i ett hundstall. Men sen kommer ju frågan hur bra man litar på någon man inte känner.. Kontrakt skrivs ju såklart och jag kommer ju ringa flera gånger om dagen, men ändå. Hur hade/har ni gjort?
Det är en Schäferhane på 13 månader när det blir aktuellt och han är ju snäll mot både vuxna, barn och andra hundar men det är ju mycket energi och bus i honom. Så det kan ju inte vara vem som helst heller. Frågan är om man ska sätta ut en annons och se om man hittar ngn vettig?
Det är en Schäferhane på 13 månader när det blir aktuellt och han är ju snäll mot både vuxna, barn och andra hundar men det är ju mycket energi och bus i honom. Så det kan ju inte vara vem som helst heller. Frågan är om man ska sätta ut en annons och se om man hittar ngn vettig?