Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om jag räknar rätt så är det 10 veckor mellan första och sista filmen. En så snabb återhämtning hade jag inte trott på med tanke på hur det såg ut på första filmen Hoppas nu bara att det fortsätter lika bra när du börjar belasta lite mer. Har du ett bra rehab-program?
Jepp, mycket skog i min enorma vinterhage. De går på lösdrift och jag vill att de rör sig naturligt så mycket som möjligt därför har jag förlagt hagen som ett stort "U" som går runt hela gården. De har stall med vatten och kraftfoder i ena änden och höet/hösilagen i andra änden och måste gå nästan en halv km mellan de stationerna.
Här har ni även en bättre film som visar hur fint han rörde sig för ett tag sedan: Lord igen
Jag har till och med varit ute och tömkört honom en liten sväng och gissa om han blev tokglad och kände sig jätteviktig och duktig!
Kan ni gissa vad jag gjorde igår?!?!?!
Jag var ute och red på min älskade Lord för första gången sedan olyckan!!!
Positiv och glad häst som glatt skrittade runt en sväng i byn, inte märkbart halt men givetvis har vi en bit kvar innan musklerna på bogen är tillbaka. Men FATTA vilken tur han och jag har haft och vilket fantastiskt läk-kött han måste ha!!!
Hästmänniskan
Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt.
Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...