Läkande och vårdande hästbandage

N

Nettski

Jag var på Falsterbo Horseshow i somras och köpte där ett par bandage till min häst som skulle ha speciellt skyddande effekt. Det hade dom absolut men nu har jag blivit av med ett av mina bandage i hästtransport. Är det någon som kan hjälpa mig med vem som kan ha sålt det och var det finns att köpa idag? Bandaget hette något som Carefour eller liknande. Hade blivit superglad för tips! Kan samtidigt berätta att en längre tids svullnad försvann bara efter ett par dagars användning.

/Major Nettski

Sv: Läkande och vårdande hästbandage

Känns nääästan lite som reklam.. :angel::crazy:
Men det bör väl inte vara svårare än att googla? :idea:

Sv: Läkande och vårdande hästbandage

Aha, man får kanske inte skriva det men jag kan berätta att det gick att söka på internet. Jag hade bara stavat lite fel till Care Fore. Ändå - stort tack för tipset. Jag är superglad!!!

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 095
Senast: __sofia__
·
Hästvård Brukar inte skriva inlägg speciellt ofta utan brukar mest läsa härinne på buke. Nu har jag däremot ett problem med min lilla ponny som...
Svar
17
· Visningar
3 115
Senast: Pudlan
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 906

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka