hastflicka
Trådstartare
Vi akte till en vingard for att provsmaka och kopa ett par flaskor vin i dag. Nar vi kom dit visade det sig att de hade en Lagotto traff och det var atminstone 25-30 Lagottos som myllrade omkring. SA fruktansvart trevliga hundar och med farvanansvard energi med take pa att vi hade 25*C i skuggan och de myllrade i solen.
Jag horde att Sverige har ett mycket bra avelsprogram for dem och namnet Louise (tror jag) var namnt som en som for rasen frammat.
Jag har haft en del att gora med Portuguese waterdogs och de verkar lika "friendly" och trevliga. Kan man slappa ihop 25-30 av dem, dar vissa kanner varandra men inte alla, och inte en enda en blir upprord pa nagon annan?
Vad ar de stora skillnaderna och vad ar de stora likheterna?
Jag horde att Sverige har ett mycket bra avelsprogram for dem och namnet Louise (tror jag) var namnt som en som for rasen frammat.
Jag har haft en del att gora med Portuguese waterdogs och de verkar lika "friendly" och trevliga. Kan man slappa ihop 25-30 av dem, dar vissa kanner varandra men inte alla, och inte en enda en blir upprord pa nagon annan?
Vad ar de stora skillnaderna och vad ar de stora likheterna?