lägger in bilder från mobilen?

saddi

Trådstartare
Hur ska jag lägga in mina bilder från mobilen till datan? :confused:
Det står att det ska gå utan en "kabel" genom IR, men hur? :eek:
 
Sv: lägger in bilder från mobilen?

Det går inte genom IR. Antingen sladd eller Bluetooth!
 
Sv: lägger in bilder från mobilen?

okej, men hur gör man då? vet ju vad bluethooth är men hur gör man så de kommer till datan?
omdu orkar förklara:p
 
Sv: lägger in bilder från mobilen?

vad har du för mobil?
vissa går att flytta över med ir, men då behöver du ir på datorn också.
har du bluetooth, så behöver datorn det med, antingen inbyggt eller med usb adapter.
lättast är ju med kabel, och då skall det vara en som passar din mobil och sedan usb.
du behöver också installera telefonens programvara i datorn...
 
Sv: lägger in bilder från mobilen?

Sony Ericson, vet inte vilken modell..
äsch, får be pappa köpa en sladd till mig ändå:cool:
lät så knövligt:p
 
Sv: lägger in bilder från mobilen?

det är jätteenkelt, och när du kopplar upp telefonen kommer den synas som en extra hårddisk, fast det står flyttbart media eller liknande.
 
Sv: lägger in bilder från mobilen?

det går med ir om du har en ir mottagare. tex creative soundblaster brukar ha ir mottagare i sina frontdelar, eller en vanlig datakabel, som följer med telefonen eller kan köpas i butik.
 

Liknande trådar

  • Fråga Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 671
Senast: Wille
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
482
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: L(i)FE
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 806
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Allt känns hopplöst…
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp